mgr Anna Kaźmierczak – pedagog
PONIEDZIAŁEK8.30-13.30
WTOREK8:30- 13:30
ŚRODA8.00-13.30
CZWARTEK13.30 -16.30
PIĄTEK8.00-11 :30

mgr Magdalena Rosada-Gessner psycholog, neurologopeda
PONIEDZIAŁEK10.30 – 16.30
WTOREK7.30 -12.30
ŚRODA11.00- 13.30
CZWARTEK7.30 – 13.30
PIĄTEK10.30-13.00

Drodzy Rodzice,

w naszej szkole działa zespół do spraw opieki psychologiczno- pedagogicznej, czyli MY – PEDAGOG I PSYCHOLOG Jesteśmy tu po to, aby pomagać nie tylko dzieciom, ale także ich rodzicom w rozwiązywaniu trudnych sytuacji dotyczących dydaktyki, ale także (a może przede wszystkim), związanych z sytuacjami kryzysowymi. Okres szkoły podstawowej to ważny moment na drodze rozwoju. TU przyprowadzacie Państwo swoje dziecko, a mury szkolne opuszcza już nastolatek. W tym przełomowym momencie tak wiele się zmienia, nie tylko w rozwoju poznawczym, emocjonalnym, ale też biologicznym. Bycie z dzieckiem w tym najbardziej rewolucyjnym czasie przemian, to fundament dobrej relacji i budowania zaufania, które zaowocuje w przyszłości, i pozwoli łatwej przejść okres buntu i dojrzewania. Jesteśmy tu po to aby wspierać Państwa w tej ważnej roli- rodzica, aby wspierać Państwa dziecko w sytuacji ewentualnym specyficznych trudności w uczeniu się, oraz w sytuacji przeżywania trudnych emocji przejawiających się niewłaściwym zachowaniem.

Jesteśmy otwarte na kontakt – uważamy, że dialog jest kluczem do rozwiązania nawet najtrudniejszych problemów. Mamy nadzieję, że współpraca z Państwem pozwoli nam działać jeszcze bardziej skutecznie – tak, by Państwa dzieci były dumne z siebie i z chęcią chodziły do szkoły.

Łączymy wyrazy szacunku i pozdrowienia,

Magdalenia Rosada-Gessner – psycholog, neurologopeda

Anna Kaźmierczak – pedagog

my dwie na p

5 – 11 października Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji 2020
8 października 2020 – Dzień Świadomości Dysleksji

Od wielu lat październik jest miesiącem, w którym Europejskie Towarzystwo Dysleksji zaprasza do udziału w akcji społecznej, której celem jest przypomnienie, że są wśród naszych podopiecznych dzieci o specyficznych potrzebach edukacyjnych.

Dysleksja – jeśli już jest zdiagnozowana u dziecka, nie jest tylko jego problemem. Jak pomóc, jak właściwie odpowiadać na potrzeby dzieci dyslektycznych? – takie pytania stale zadają sobie nauczyciele, rodzice, specjaliści. W obecnej sytuacji, kiedy edukacja zdalna staje się nieodłącznym elementem pracy z klasą, ważnym wydaje się pytanie – Jak radzą sobie z nią dzieci z dysleksją, czy to jest dla nich łatwiejsza, czy może trudniejsza forma pracy, uczenia się i pokonywania swoich trudności?
Ale dzieci z dysleksją to nie tylko osoby z trudnościami w uczeniu się. Podobnie jak inni, mają swoje talenty, zainteresowania, unikalne umiejętności, które może nie zawsze dostrzegamy, a które warto odkrywać, by tym samym motywować ich do działania.

Po raz pierwszy MSCDN Wydział w Warszawie chce włączyć się w tym roku w tę społeczną akcję Europejskiego Towarzystwa Dysleksji.
Tegoroczne obchody Europejskiego Tygodnia Świadomości Dysleksji trwać będą w okresie od 5 do 11 października. 8 października, zgodnie z ustaleniami Europejskiego Towarzystwa Dysleksji, będzie szczególnie wyróżniony jako Dzień Dysleksji.

Hasło na ten rok:

Dysleksja inspiruje do (nie)zwykłych działań.


ZASADY EFEKTYWNEJ NAUKI